Új vagy használt?

Örök dilemma, hogy vajon megéri-e használt telefont vásárolni. Sosem lehet előre tudni, hogy meddig fogják bírni az ilyen készülékek, ezért könnyen érhet minket kellemetlen meglepetés. Azonban sok esetben a használt mobil is teljesen jó még, és ha a megvásárlása mellett döntünk, nem csak pénzt spórolhatunk vele, de a környezetvédelemért is tehetünk. A világban rengeteg elektronikai hulladék keletkezik, és sok esetben olyan eszközök miatt, amiket még lehetne használni, vagy felújítani. Nekem is egy használtan vett iPhone telefonom van, és egyelőre teljesen elégedett vagyok vele. Nagyon hozzá szoktam már az iPhone termékekhez, ezért nem szívesen használnék mást, egy új telefont viszont nem engedhetek meg magamnak.

Szerencsére ez is teljesen jól működik, minden internetes kutatásra is a mobilomat szoktam használni. Akkor sem volt ez másként, amikor székhelyszolgáltatót kerestem rajta. A jogi dolgokhoz sosem értettem igazán, ezért amikor úgy döntöttem, csinálok egy saját vállalkozást, eléggé aggódtam a székhelyszolgáltatással kapcsolatos elintéznivalók miatt.

A telefon segítségével rátaláltam a https://szekhelycentrum.hu felületére, ahol számos fontos információt megtudtam a témában.

Minden egyes vállalkozásnak függetlenül a cégformájától, kötelezően rendelkeznie kell egy hivatalos székhellyel, amelyet regisztrálni kell a cégnyilvántartásban. A cégjegyzékben szereplő adatoknak tartalmazniuk kell az irányítószámot, a település nevét, az utca és házszámot, továbbá szükség esetén az emelet és ajtó számát, vagy ha ezek nem állnak rendelkezésre, akkor a helyrajzi számot kell megadni. Fontos, hogy a magyar cégjegyzékbe bejegyzett vállalkozás székhelyének Magyarország területén kell lennie, mivel enélkül a cég nem kerülhet bejegyzésre. Míg a cégjegyzékbe bejegyzett cégek számára a székhely megléte törvényi előírás, addig a telephely vagy fióktelep létesítése a vállalkozás saját döntésétől függ.

A székhelyszolgáltatás akkor válik relevánssá, ha a cég nem használja ténylegesen az ingatlant, és a székhellyel kapcsolatos törvényi kötelezettségeit nem a cég vezetője, képviselője vagy alkalmazottja teljesíti. A székhelyszolgáltató feladatai közé tartozik a beérkező postai küldemények átvétele és az értesítés továbbítása a cég számára egy munkanapon belül. A cégtábla elhelyezése kötelező, és azt olyan módon kell elhelyezni, hogy közterületről is jól látható legyen. A cég székhelyén tárolt iratokat és ingóságokat naprakészen kell nyilvántartani, és a szerződés megszűnésekor ezeket az iratokat, ingóságokat, valamint a kapcsolódó nyilvántartást át kell adni a cégnek. Továbbá, a székhelyszolgáltatással kapcsolatos adatokat be kell jelenteni az adóhatóságnak.

A https://szekhelycentrum.hu székhelyszolgáltatásokat kínál Magyarország több mint 12 megyéjében és Budapesten. Az elmúlt 14 évben több mint 16 000 cégvezető és vállalkozó fordult hozzájuk, akik mind hasznos segítséget kaptak a vállalkozásuk hivatalos ügyeiben. A székhelyszolgáltató folyamatosan bővítette szolgáltatásait, és több mint egy évtizedes működése alátámasztja, hogy kedvező árak mellett, törvényesen és magas színvonalon kínálnak székhelyszolgáltatásokat. A cég folyamatosan azon dolgozik, hogy biztosítsa a legjobb árakat ügyfelei számára, miközben a szolgáltatások minősége a legfelsőbb kategóriában marad. Irodáik folyamatos bővítése révén nem szükséges Budapestre utazni, hiszen a szolgáltatásaik elérhetők vidéken is, többek között közel egy tucat megyeszékhelyen. Az utóbbi időben a budapesti irodák száma is növekedett.

A székhelyszolgáltatásokhoz különböző díjcsomagokat kínálnak, amelyek fél-, egy- vagy kétéves előfizetési időszakot tartalmaznak. Minél magasabb díjcsomagot választ valaki, annál kedvezőbb havi székhelyszolgáltatási díjat kap. Azok számára, akik rendszeresen bejárnak a levelekért, olcsóbb csomagok is elérhetők, amennyiben nem igényelnek szkennelést vagy postázást.

https://szekhelycentrum.hu